أنا وفتاة الاسكندرية وأحلى أسبوع نيك

أنا وفتاة الاسكندرية وأحلى أسبوع نيك

سكس امهات , سكس اخ واخته سكس محارم,سكس مترجم , صور سكس متحركة , سكس ام وابنها,سكس صعب ,
الجزء الأول
انا اسمي حسن من احدي مدن الصعيد عمري 30 عاما كنت احب اسهر علي النت اتصفح وشات وفي يوم اتعرفت علي بنت اسمها ساميه علي احدي المواقع صرنا نكلم كل يوم وكتيرررررررررررررررررر هي عمرها 26 سنه من اسكندريه جسمها ابيض وعيونها عسلي وشعرها لحد طيزها وصدرها جامد جدا اي راجل يتمنا ان يستمتع به وبطنها مشدود وجميل وطيزها شبه طيز كيم كردشيان من الاخر مافيهاش غلطه ودلوعه اوي اتكلمنا فون ومارسنا فون لحد ما في يوم قالت لي انها نفسها تنام معايا بجد وقلت لها ازاي قالت تعالي لي الاسكندريه وفعلا سافرت لها وقبلتها في محطه الاسكندريه وكانت لبسه بنطلون جينز ديق اوووووي و تي شيرت ابيض انا حسيت كل الناس بتتفرج عليها وعلي جمالها ورحنا علي شقتها ال وخدها من طليقها لانها مطلقه ومعها طفل صغير ودته عند مامتها ودخلنا الشقه انا وهي وقالت لي استريح شويه وانا هاخد دش واطلع استنيتها في غرفه النوم و حطيت هدومي في الدولاب لان كنا متفقين اقعد معها اسبوع وفضلت اتفرج علي الشقه ودخلت المطبخ لقيتها مجهزه اكل جامد سمك وجمبري جامبو وشوربه سي فود ولفت نظري الصيدليه ال في المطبخ لقيت فيها علبه برشام فياجرا بس من النوع الملوش حل طبعا ما شربتش انا برشام لان كنت جايب معي افيون وخرجت هي من الحمام ولبسه روب احمر شفاف اول ما شوفتها زبي وقف اوووووي قالت لي يلا حبيبي ادخل جدلك دوش علي ما احضر لك الغدا فعلا دخلت اخد دش وخرجت لقيتها مجهزه الاكل قعدنا كلنا وانا كنت لابس شورت بس وهي لبسه روب احمر شفاف وتحته اندر وبرا لونهم اسود فضلت تاكل في جمبري وانا اكل فيها وشربت شوربه سي فود ملهاش حل ودخلت هي تعمل شاي بعد ما اكلنا وانا رحت اخذت سنه افيون تحت لساني وشربنا اشاي وشغلت فيلم سكس وقالت عاوزه نعمل كل حاجه زيهم يا حبيبي وبدات شفيفها تقرب رحت هاجم عليها وامص شفايفها وااعصر صدرها وتمص لساني وامص لسنها وبعدين نزلت قعدت علي رجليها وطلعت زبي وكان واقف هينفجر وفضلت تمص فيه ولا احسن ممثله افلام سكس وتدخله في حلقها وتطلعه وتمص في بضاني بصراحه استاذه مص وبعد كدا قلحت خالص وانا نمت علي ظهري وهي جابت كسها الوردي الجميل علي وشي وقالت الحس كسي انا بصراحه مقدرتش ارفض دا مش يتلحس دا يتاكل اكل وفضلت الحس وهي تمص زبي لان احنا كنا في وضع 69 وكل ما اذود لحس وعض هي تجنن وتمص زبي اكتر لحد ما نزلت عسلها علي وشي بعد كدا قامت قاعدت علي زبي وحطت بزها قدام وشي كان بز جامد وحلمه ورديه جميله وفضلت انا ارضع فيهم وهي تتنطط علي زبي وتصرخ اففففففففففف اححححححححححح ايوووووووووووه زبك جامد انا حبيته اه اه اه اه ة وبعد شويه عكست نفسها ودتني تيظها وقعدت تقوم وتقعد علي زبي وشكل طيزها يجنن وشكل زبي وهوا يدخل كسها جااااااااااامد وبقيت اضرب علي طيزها لحد ما طيزها احمرت وكل ما اضرب تقوم وتقعد اسرع وتقول نكني جامد اه اه اااااااااااااه كسي محتاج لزبك دا اووووووووووي وبعد كدا انا قمت بيها وزبي جوا كسها وغرقان من عسل كسها ومسكت شعرها وخليتها في وضع الكلبه واشد شعرها لبايد واضرب علي طيزها بايد وهي تصرخ اااااااااااااااااااااااااه كمااااااااااان زبك ممتع نكني كمااااااااااان وانا اقولها انت شرموطي ولبوتي انا هنيكك لحد ما تشبعي وبعد كدا عجبني خرم طيزها كان نظيف اااااااااوي زي كسها بظبط بليت صباعي من عسلها واول ما صباعي لمس خرم طيزها راحت شهقت جاااااااامد وخرمها كان سخن اوي وبدات ادخل صباعي والفه في خرمها راحت هي قالت دخل زبك في طيزي نكني من طيزي انا متناكتك رحت مطلع زبي من كسها وهوا مبلول بعسلها لان شهوتها كانت غزيره ولسه بحط راسه علي خرم طيزها الملبن راحت راجعه لوره بقوه وانا رحت ماسك في وسطها وزبي دخل كلو مره وحده صرخت اااااااااااااااااااااااااااااااااه زبك فشخ طيزي زي ما فشخ كسي وثبتنا لمده صغيره لحد ما بدات هي تتحرك وبدات انا انيك فيها بقوه وزبي داخل خارج في طيزها وهي تائن وتتالم الم ممزوج بشهوه بعد كدا نامت علي ظهرها وانا واقف علي الارض وهي علي كرسي الانتريه ورفعت رجليها وضمتهم وكسها بارز وطيزها بارزه رحت بالل زبي ومدخله في كسها بقوه وبعنف وبسرعه وهي تصوت وتئن من الشهوه والالم لحد ما قربت انزل قلت لها هنزل يا لبوه قالت نزلهم في كسي طفي ناره رحت مسرع اكتر وبدءت زبي ينفجر بحمم لبنه جوا كسها