افلام سكس


www.neekarb.com



,سكس حيوانات, سكس حصان , سكس محارم , افلام سكس , قصص سكس محارم, صور سكس,
طيب ماشي بقولها هتسجليه ايه لاقتها بتكتبه محمد ابو عيون جميله فضلت اضحك وهي ضحكت قولتلها اللي يشوفك بتاعتي مع الناس بره مايقولش انك عسوله كده قالتلي دول سواقين ولو ضحكت فوش حد فيهم يفتكر اني بحبه وعايزه قولتلها للدرجاي قالتلي طبعا قالتلي خليك هنا لغايه المدير مايجي ولو سألك قوله انك قريبي هيختمهالك وانا هقوم اشوف شغلي جيت مطلع ١٠٠ جنيه قالتلي لا كفايه قولتلها علشان الخزنه وكده والشهادة قالتلي ده عربون محبه لعيونك الحلوه وقامت استنيت شويه جه المدير ختملي الشهاده ومشيت وصلت الشركه لاقيتها بعتالي واتساب ايه الاخبار قولتلها خلصت من بدري ووصلت المكتب قالتلي طيب كنت محتاجه صوره رخصه العربيه قولتلها من عنيا هبعتهالك واتس قالتلي لا هتهالي علشان مش هعرف اطبعها قولتلها خلاص اوك تحبي امتي قالتلي انت شغلك فين قالتلها في الجيزه قالتلي خلاص ممكن وانا مروحه اشوفك واخدها لاني ساكنه في الجيزه قولتلها خلاص من عنيا اتفقنا علي الساعه ٤ نزلت ركبت عربيتي ورشيت بيرفيوم وركبت الستاير علي الشبابيك وروحت وقفت عند عمر أفندي رنيت عاليها قالتلي انها تند جاد وجايه عاليا اسانيتا جت وقفت قدام العربيه بزمر وهي مش واخده بالها اني انا فتحت الباب وبقولك ا هبه بصتلي وبالتالي سوري افتكرتك حد بيعاكس ومش شايفه حاجه من القزاز قولتلها اتفضلي طيب فتحت الباب وركبت قولتها نورتيني تحبي تشربي ايه قالتلي لا بلاش وكده قولتلها ياستي مش هعطلك حتي نشرب قهوه في العربيه ابتسمت اتحركت وقفت عند عربي بتعمل مشاريب طلبت قهوه ليا وليها وقولت لبتاع القهوه هنوف جمبك هنا نشرب القهوه بالعربيه قالي براحتك ياباشا جبت القهوه وقعدنا اتعرفت عاليها هي ٣٧ سنه من المنصوره عندها ٤ اولاد منفصله بس مش مطلقه من ٦ سنين وعايشه مع اولادها فضلت بالصلاه باهتمام وهي بتتكلم لاقيتا بتقولي ريحه البرفم جميله اوي وعربيتك جميله حطيت ايدي علي اديها وقولتلها تعرفي انك اجمل حاجه حصلتي انهرضه حسيتا اتكسفت كده ماخدتش اتقل عاليها قولتلا تسمحلي اوصلك الاول رفضت بس اصريت وصلتها فعلا لأول الشارع قولتلها طبعا انتي بخيله مش هتعزميني تشربيني حاجه لاقيتا فضلت تحلف لاطلع اشرب حاجه ولازم وكده قولتلها معلش مره تانيه وسلمت عاليها وضغطت جامد علي ايدها وبقولها مش عارف ليه حاسك هتوحشيني ضحكت وبالتالي مش بقولك بكاش قولتلها طيب اطلعي وطمنيني اتحركت وهي طلعت بعدها بنص ساعه رنت بقولك انتي بتطلعي السما ولا ايه قالتلي لا طلعت قلعت وخدت دش ولس حتي هلبس قولتلا اوبا كده مش هغمض عنيا وهشوف القمر ده كله ضحكت واتكسفت قالتلي بطل مجاملات وبعدين فين القمر ده كبرت خلاص علي الكلام ده قولتلها يابنتي انتي كلك انوثه بس انتي مش واخده بالك حسيتها عيطت بقولها مالك انا اسف قالتلي ابدا بس يمكن نسيت اني ست من ساعه مانفصلت نسيت اني انسانه فضلت اساس فيها واقولها انك جميله وجسمك جميل لاقتها متنشنه قولتلها وصدرك يجنن سكتت دقيقه وقالتالي انت قولت ايه قولتلها يجنن بتقولي هو ايه قولتلها خلاص بقي قالتلي انت خت عاليا خالص قولتلها حاسس اني اعرفك من سنين مش من كم ساعه قالتلي لدرجه انك تقولي صدرك عاجبني قولتلها مش احنا اصحاب عمتا حقك عاليا وبعتذر لو كنت ازعجتك بعد اذنك وقفلت روحت غيرت وخدت شاور واكلت بفتح وانس اب ببص عاليه لاقيت رسايل كتير منها بفتحة لاقتها بعتزرلي وانها ماكنش قصدها بس هي ملخبطه ومش عارفه ترد مستغربه نفسها بقالة كتير محستش باللي حسته من كلامي ومستغرب نفسها وبتتمني تسمع صوتي بعتلها فويس قولتلها ولا يهمك
,سكس امهات ,سكس , افلام نيك ,سكس كلاب,xnxx,