الام المعلمه وابنها المعرص

الام المعلمه وابنها المعرص
الجزء الاول

سكس محارم ,سكس امهات ,افلام نيك عربى ,افلام نيك ,افلام سكس محارم ,افلام نيك بنات ,سكس ام وابنها , نيك محارم يك بنات , افلام نيك,
اسمي احمد 25 سنه عايش مع امي ساكنين في حاره شعبيه النسوان فيها كلها عبايات وشباشب اقل بنت في المنطقه تمسح بكرامه اجدعها شنب الارض دا من وجهه نظر الخولات لكن من وجهه نظري كسمها راحت ولا جت حته بنت تمامها شخطه .. امي معلمه قهوه وانا مقضيها تنطيط من شغلانه للتانيه والسكس والعشرات مضيعا صحتي .
الساعه 2 بليل سهران قدام اللاب بتفرج علي سكس وبضرب العشره الجميله ومندمج لقيت في نص الفيلم النور قطع واللاب موصله علي الشاحن بس مفيهوش بطاريه
(يادي كسم القرف دا وقته وبعدين في العشره اللي وقفت دي احا اكملها علي خيالي يعني وانا كبير كدا عدلت هدومي وطلعت اقف في البلكونه اشرب سيجاره ولقيت الجيران كله ابتدي يفتح الشبابيك ويقف في الهوا لان الجو كان حر واحنا في الصيف وانا واقف ومقضيها فرجه علي الشبابيك والجيران بس بالطريقه ويعتبر البلكونات قريبه من بعض فضلنا يجي ساعتين النور قاطع وانا كل شويه طالع داخل علي البلكونه وهيجان نيييك ومعيش فلوس حتي انزل اقعد علي القهوه عقبال مالنور يجي... واقف انا في البلكونه ومندمج فشششخ ضربت بعيني لقيت سمر واقفه في البلكونه اللي قدامي وانا مش شايفها اصلا او فاكر ان مفيش حد )
انا : ازيك ياسمر عامله ايه
سمر : ازيك يااحمد ينفع يعني النور اللي بيقطع كل شويه دا
انا : كلها شويه وهتلاقيه يجي انتي عامله ايه في المذاكره والحج عامل ايه
سمر : كله تمام اوووووووف
انا : معلش هو الجو حر انا عارف كلها شويه والنور يجي والمراوح تشت...........ااااااااااااه ليه كدا ياما
(امي كانت دخلت سكعتني حته قفا ولا امناء الشرطه قدام سمر ..البت اول ماخت انا القفا لقيتها ضحكت وراحت داخله جوا وسمعت صوت ضحك تاني بس معرفش جيه منين )
ماما : واقف في البلكونه وسايب البراد علي النار عايز تولع فينا ياخول تاني مره تحط حاجه علي البوتجاز تفضل واقف جنبها دي ايه العيشه اللي تقرف دي
انا : طب نتفاهم جوا ياما مش قدام الناس كدا
ماما : هيهيهيههيهيي سبع الرجاله ياواد
انا : طب يالا بس ياما علي جوا ............. يعني ينفع كدا ياما تقلي مني قدام الجيران
تحميل افلام سكس,سكس امهات,سكس مترجم,عرب نار,

ماما : لما تبقي راجل ياخول وتصرف علي نفسك تبقي تقولي ينفع ولا مينفعش طول مانا لسا بحنن عليك بفلوسي يبقي تحط جزمه قديمه فبوقك
انا : ياما طب وانا لقيت شغل وقلت لا
ماما : الشغل موجود وانت اللي قلت لا
انا : لا ياما انا معايا بكالريوس تجاره مشتغلش انا عند حد
ماما : وانت هتخدمهم انت هتشتغل سواق توصلهم وترجعهم وهيحلو بقك
انا : اقفلي علي السيره دي بقي ياما .... اهو النور جيه اهوه يالا بقي سكه السلامه
ماما: طب يابن الوسخه هنشوف انا ولا انت
(رحت فاتح اللاب ومشغل السكس وابتديت اقلع واحط السماعات في ودني ولقيت امي بتزق الباب جامد وداخله *الباب انا بحط وراه كرسي علشان مالوش اكره * )
ماما :بتعمل ايه يابن الوسخه ينيلك ( ونازله ضرب فيا وشتيمه وانا يادوب لبست الشورت بالعافيه) بتتفرج علي ايه ياوسخ يابن الوسخه يانجس
انا : ياما اهدي بقي في ايه هو كله ضرب ضرب اييييييييييه وانتي شوفتيني ناااايم يعني مع واحده
ماما : اهون اهون عليا اشوفك مع واحده علي الاقل هقول ابني راجل مش خول بيتفرج علي الكومبوتر علي حاجات وسخه زيه
انا : ياما خلاص بقي كفايه ضرب انا مش صغير علي الاقلام والتهزيق دا
ماما : هتزعقلي ولا ايه ياخول احاااااااااااااااا جرا ايه يامتناك هتعمل راجل عليا ولا ايه
انا : لا ياما حقك عليا
ماما : مابقاش الا الخولات اللي يكلمو كمان
انا : ماخلاص ياما بقي انا راجل مش خول
ماما : حوش حوش اومال مين اللي العيال كانت بتركبه في المدرسه ومين اللي انا قفشته نايم زي الشرموطه علي بطنه وبيوحوح زي النسوان
انا : ياما ولزمته ايه الكلام دا كنت صغير ومش فاهم حاجه
ماما : صغير هيهيهيههيهي قال صغير قال وانت من سنتين كنت صغير
انا : خلاص ياما طيب بلاش السيره دي
ماما : لا والنبي الرجوله نقحت عليك وكانت فين الرجوله دي وانت بتوحوح زي الشراميط ياقلب امك يادكر
انا : ماخلاص ياما بقي كفايه كفايه انتي ايه مبتزهقيش كل شويه تفكريني خلاااااص ارحميني بقي غلطه ومش هتتكرر تاني
ماما : دخل عليا ياض الشويتين دول......... اخر كلمه هقولهالك ياتروح الشغل اللي جبتهولك لاتغور في داهيه مشوفش وشك هنا تاني انا مش هصرف علي شحط زيك محسوب عليا راجل
( خرجت امي وانا طبعا اتبضنت شويه وولعت سيجاره ومسكت اللاب لقيته فصل طبعا من المعركه اللي حصلت من شويه رحت فاتحه تاني ومشغل سكس بس المره دي زنقت الباب كويس وشغلت الفيلم وشويه وانا مندمج رحت جايب قلم كان جنبي وروحت بليته وفضلت ادخله في طيزي وانيك نفسي بيه وانا بضرب عشره لحد اما ارتاحت وجبتهم ورحت مطلع القلم حطه جنبي ونمت صحيت الصبح علي امي في الصاله او شبه الصاله هي الشقه كلها اوضتين وصاله)
ماما : يالا افطر علشان تلحق تروح الشغل
انا : حاضر ياما
ماما : وتعمل حسابك لو الراجل اشتكالي منك ولا عملت حاجه تضايقه ولا سبت الشغلانه دهيان مترجعليش علي هنا تشوفلك حته تغور تبات فيها
انا : هروح فين بس ياما
ماما : تروح تتناك في اي حته معرفكش
انا : ياما ياما انا راجل متعلم ياما اشتغل سواق ازاي بس
ماما : هيههيهيهيهيهي طب خد امسك القلم دا وقع منك وانت بتذاكر طول الليل
انا : *بتوتر* ايه دا مالو يعني القلم دا
ماما : شمه كدا ياروح قلب امك
انا : يععععععع ايه الريحه دي انتي كنتي حطاه في مجاري
ماما : العيب علي الخول اللي بيتناك وطيزه وسخه شبه وشه
انا : ايه ياما اللي بتقوليه دا
ماما : * بتضربني بالقلم * خخخخخخخخ جرا ايه ياشرموط هتتناك عليا يالا امي انا اللي كانت بتتناك بالقلم دا يعني * بتريقه* وقال ايه امبارح غلطه ياما ومش هتتكرر تاني انا راجل .... ولا عمرك هتبقي راجل انت متناك هتعيش وتموت متناك وتاني مرا يابن الخول صوتك يعلي عليا ولا تكدب عليا لهقعدك في البيت زي النسوان تمسح وتكنس وتغسل مش كفايه يابن الوسخه مخلي وشي في المنطقه زباله بقي انا المعلمه زينات اخلف حته خول انا اللي شنبات بتتهز قدامي خلفتي تبقي خولات وابوك **** يرحمه اللي اسمه كان بيتسمع بس الرجاله تستخبي في بيوتها زي النسوان دا ايه اللي جرا في الدنيا دا ياربي
انا : ماخلاص بقي ياما مانا مع نفسي اهوه شايفاني ماشي في الشارع موطي للناس تنيكني
ماما :تعملها مالخول بتجيبه طيزه وانا مش عارفاك يانجس واحمد ربنا اني مبلغتش عنك كانو حبسوك وعلموك الادب ياخول .... روح هاتلي الطرحه خليني انزل اشوف اكل عيشي وانت تروح للراجل واياك تغلط
عيال هم ..
( نزلت رحت للراجل في فيلته في الرحاب راجل غني نييييك فضلت مستنيه في الانتريه يجي نص ساعه ووانا قاعد مبهور بالنعيم اللي انا شايفه لقيت بنت عندها بتاع 15 سنه نازله من فوق بتزعق )
البنت : انتي يازفته كل دا بتعملي اكل لبابسي اخلصي
الشغاله : حاضر ياست هانم دقيقه وهتلاقي اكل سي بابسي جاهز
البنت : طب انجري يالا غوري..... وانت بتبص علي ايه انت
انا : يالا ياشاطره اطلعي فوق ميعاد نومك جيه
البنت : شاطره انت بتكلمني انا كدا انت مش عارف انا مين دا انا هعلمك الادب
انا : طب ماتيجي تعلميني الادب
البنت : ( قربت مني ورزعتني حته قلم ) عرفت انا مين ياحيوان
انا : ( فقت سنه من الصدمه ورحت رازعها حته قلم اقوي من قلمها ) عرفتي انتي انا اللي مين ياكسمك
البنت : بتضربني بتمد ايدك عليا دا انا هعلمك الادب يابابا يابابا
(ابوها كان نزل علي صوت الزعيق )
عاصم باشا (ابوها) : خير ايه ياجيسي في ايه
جيسي : الحيوان دا ضربني بالقلم وشتمني
عاصم باشا : انت مديت ايدك علي بنتي
انا : ياعاصم باشا هي اللي شتمتني الاول وضربتني بالقلم وعيب يعني لما بنت تمد ايدها علي راجل
عاصم : تيجي تقولي انا اتصرف مش تمد ايدك عليها اعتذرلها يالا
انا : لا ياباشا طبعا اعتذر لمين دي عيله صغيره
عاصم : انت صح مينفعش تعتذرلها ليه علشان انت كبير وهي صغيره انت صح ....انت اللي باعتاك زينات صح
انا : *برد بخوف وقلق* اه ياباشا انا ابنها
جيسي : يابابا وحقي يابابا انا لازم ابهدله الحيوان الجربوع دا ازاي يعامل اسياده كدا
عاصم : بنت خلاص باباي قال خلاص يالا اطلعي اوضتك
( طلعت وهي متعضبه ومتنرفزه وبتنفخ )
عرب نار
عاصم : اقعد يابني واقف ليه اقعد اقعد كلنا ولاد تسعه ... بص بقي انا زينات قالتلي علي كل حاجه وقالتلي نفسها انك تغلط علشان تربيك من اول وجديد ف انت عندك حللين ياتعتذر لبنتي بالطريقه اللي هي عايزاها وتستلم شغلك ومحصلش حاجه يااما تاخد بعضك وتروح وانا اتفاهم مع زينات بطريقتي فكر عقبال ماخلص قهوتي قولي رايك
انا : ( وبعدين بقي في الوقعه السوده دي اعتذر لبنت عندها 15 سنه يعني منك لله ياما انتي اللي عاملتي فيا كدا انا راجل جامعي متعلم مش بتاع بهدله ولا اروح وامي تعايرني وتضربني تاني وترميني في الشارع لا انا ارجع لامي تبهدلني اهيه اسمها امي برضو مش عيله بشخه زي دي اعتذرلها قال ) انا فكرت ياباشا ومش هعتذر لحد واللي معاليك شايفه اعمله
عاصم : هاهاهاهاهاها كنت عارف انك هتقول كدا بس للاسف قهوتي خلصت من بدري
انا : يعني ايه ياباشا
عاصم : يعني فرصتك راحت وانا اللي هختار مش انت ... *بصوت قوي مرعب *ياجيسي خدي ياحبيبتي
جيسي : *عنيها كلها غل * نعم يابابي
عاصم : خلاص ياحبيبتي هيعتذرلك وشوفي انتي تسامحيه ولا لاء مين حبيبه بابي
جيسي : يخليك ليا يابابي
انا : انا اسف ياجيسي
جيسي: وانا مش قابله
انا : يعني ايه يعني اعتذار وخلصنا
عاصم : لالالالا متكلمش بنتي كدا انا اوديك ورا الشمس اندمك علي اليوم اللي صحيت فيه وجتلي هنا
جيسي : انت لسا هتتناقش معاه ياباباي ( وراحت مقربه عليا ورزعتني حته قلم بقوه وانا واقف ماسك نفسي عليها بالعافيه ) ايه مش عاجبك ولا ايه ( وراحت رزعت التاني علي وشي ) اعتذرلي بسرعه قبل مالتالت ينزل علي وشك ياحيوان
انا : *ماسك دموعي * انا اسف يا ست جيسي
جيسي : كويس انك قولت ست جيسي لحقت نفسك قبل التالت خلاص يابابا انا سامحته
عاصم : يعني مش زعلانه خلاص
جيسي : لا يابابا
عاصم : طب ياروح بابا وانت يالا ياحيوان امشي اطلع برا مشوفش وشك هنا تاني
انا : يعني ايه ياعاصم بيه منا سمعت الكلام اهوه
عاصم : انت هتناقشني ولا ايه ياحيوان انا مبشغلش عندي خولات برا ياجااااااابر طلع الحيوان دا برا
(طلعت من عند الباشا وانا دمعتي علي خدي مكسور وراجع البيت دخلت نمت صحيت علي امي بتصحيني وتزعقلي )
ماما : قوم يازينه الرجال قوم
انا :خير ياما في ايه
ماما : ايه اللي سمعته من عاصم باشا دا بقي حته بت مفعوصه نلطشلك علي وشك اما صحيح عيل خول اتفوووه عليك وعلي اللي كتبهالك في البطاقه
انا :ياما انا فيا اللي مكفيني ابوس رجلك ارحميني
ماما : تبوس رجلي هيههيهيهيهيه ليه وانت مشبعتش بوس في رجل السنيوره
انا :لا ياما انا معملش كدا
ماما : يالهووووووي راجل اوووووووي مبوستش رجليها لكن سبتها ترزعقك بالاقلام علي وشك هممموووت من رجولتك ... قوم قوم عايزاك برا
انا : *باصص في الارض* حاضر ياما
ماما : بص بقي ياروح عين امك كلمتين مفيش غيرهم انت ايه يعني راجل ولا خول ولا مسخ ولا مرمطون ولا انت جنس ملتك ايه انا قاعده اهوه وعايز اسمع علشان ورحمه ابوك لو متعدلت لاعدلك انا وبطريقتي
انا : ياما منا راجل اهوه قدامك
ماما : متعصبنيش وتنرفزني انطق واخلص
انا : ياما مافيش كل الحكايه ان انا بحب يتعمل فيا من ورا مش اكتر
ماما : هههيههيهيهييه لا يامتناك متتكسفش مني وتقولي ورا وقدام مكسوف تقولي انك بتحب تتناك منا عارفه كل حاجه بس انا عايزه اسمع منك
انا : اه ياما بحب اتناك
ماما : وايه تاني ياقلب امك ... ناولني الشيشه دي اتمزج وانت بتحكيلي كدا وانت واقف زي التلميذ اللي بيتعاقب كمل ياروح امك كمل
انا : ياما منتي عارفه من ساعه مالعيال كانو بيستهفؤني في المدرسه ويبعبصوني ويجرو ورايا لحد ماقفشتيني مع الواد سيد راكب عليا
ماما : عيال بتبعبصك عادي في المدرسه عيال وبتلعب ايه اللي يوصلك تتناك مافيش راجل بيتناك غصب عنه لازم يبقي متكيف ومستمتع وحااب كدا انت بتحب دا ياواد
انا : اه ياما بحبه
ماما : بتحب ايه ياعيون امك سمعهاني
انا : بحب اتناك
ماما : مش سامعه ياواد
انا : بحب اتناك ياماااااااااا
ماما : هيهيهيهيهيهيهيهي يخيبك راجل لا راجل ايه يخيبك خول بصحيح كمل ياعين امك كمل
انا : بس ياما دي كل القصه بحب ابقي انا اللي تحت الراجل احب افتح رجلي واحس بالزب وهو بيخش فيا وبيوجعني ويخليني اوحوح تحتيه بحب امص الزبر واحس بيه علي شفايفي وهو بيكبر في بقي واحس بسخونيته علي وشي وفي طيزي بحب اللبن وهو بينزل جوا طيزي ويهيجني ويسخنها وياكلني في خرمي بحب انام في حضن دكري بعد مايجيبهم فيا بحب احساس وهو بيقولي بتصوتي ليه ياشرموطه اقوله اصل زبك بيوجعني اوووي ياحبيبي نيكني كمان عشرني حبلني املاني بلبنك انا شرموطتك ااااااااااااااه نيكني جامد افشخني اووووي عايز احس بلبنك في طيز......
(ومدرتش بنفس غير وقلم نازل علي وشي وببص لقيتني قاعد جنب امي علي الكنبه رافع رجلي ببعبص نفسي وبلعب في زبري )
ماما : قوم يابن الخول يامتناك انت نسيت نفسك ولا ايه يخربيتك دا انت ولا الشراميط نفسهم قوم استر نفسك دا انت خساره فيك الزبر اللي انت شايله دا قوم ياخول
(لبست هدومي وعدلت نفسي وبصيت في الارض مش عارف ابص لها )
ماما : بص بقي ياروح عين امك طالما انت لا نافع في شغل ولا مشغله ولا هعرف ارجعك راجل تاني يبقي تشتغل معايا
انا : مشتغلش في قهوه انا
ماما : هههههههههه القهوه دي للرجاله ياحبيبي انت هتشتغل متناك عارف يعني ايه متناك يعني هتتناك بس بفلوس وتحت عيني
انا : لا ياما مقدرش اعمل كدا قدامك
ماما : هيهيهيهيهيهي دا انت شويه وكنت هتنيك نفسك قدامي ياعره الرجاله ولا اقولك انت صح روح بقي اتناك ببلاش وخلي اللي ينيكك يبيتك عنده
انا : طب ياما وسمعتك في المنطقه
ماما : وانت يعني يابن الخول هتتناك هنا وبعدين انت مالكش دعوه انت تسمع كلامي وانا هستتك يابت ههههههههههه
انا: سيبيني افكر طيب ياما
ماما : تفكر في ايه ياخول انت انا خلاص قررت وقولت ويالا حضر نفسك هكلم البت الدلاله تيجي تنضفلك جسمك دا
انا : احا ازاي ياما ايه اللي بتقوليه دا
ماما : اومال هتنناك بوساختك دي متخافش مش هنضفلك جسمك كله هنضف حتت معينه وكمان علشان اجربك قبل ماوديك لحسن تكسفني وتعرني قوم يالا ياخول استحمي عقبال ما ام عفاف تيجي يالا امشي انجر من وشي......

سكس عرب